torsdag 19 februari 2009

Superpass :)

Ja det blev verkligen ett superbra pass idag!
körde axlar och ben effektivt i cirka en halvtimme sen körde jag 50min konditionsträning till nya bra låtar i min ipod! Gymmet var fullt idag och det är kul att se att så många bryr sig om sin hälsa och tränar, unga som gamla!

Kvällsmål blev torsk, grönsaker och knäckebröd :)
Länkar till min kära pojkväns dagbok på body.se idag, han kämpar på bra och hoppas på att nå sitt livs form :) http://forum.body.se/showthread.php?t=37307

Godkväll på er!
/Tess

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tess..Fint namn du har ;) Jag vill tävla. MEN har ju scen skräck så jag tror inte jag kommer att kunna tävla någon gång. *skratt* Just nu jobbar jag på att komma i mitt livs form. Inget stress eller så får jag liksom inget mål. Lyfta tungt och forma kroppen äta hälsosamt är en livsstil jag har. Själv då? Kul att du hittade till mig blogg. Du är välkommen!
Ha de så bra!

Tess sa...

tack för titten Tess :)
ja jag har väl också målet att komma i en bra form, sen om det blir mitt livs form det återstår att se :)Tävling har jag med funderat på tidigare men det intresserar mig inte längre, Just nu gör jag det mest för min egen skull och för att det är roligt !! :) /Tess