lördag 14 februari 2009

Fjoll gympa?

Så då har man börjat lördagsmorgonen med ett pulspass på friskis och svettis, jaså har du blivit en tanta tänker ni väl nu? friskis, gympa? ähh lägg av va :)

Faktiskt min bästa vän som dragit med mig på olika pass, skivstång, pulspass, gympa osv och jag måste säga att det är riktigt kul! Man är en grupp, alla kämpar på, bra allsidig träning och bra musik (på de flesta pass) gäller och välja bra instruktör dock :) Han vi hade idag var en liten muskelknutte som hade grymt bra musik, grov röst och lite militärstuk i sitt ledarskap, jäkligt kul måste jag säga. Så jag ger ett slag för friskis och svettis, inte så hardcore kanske men grymt kul och effektiv träning, så varför inte testa? ;) Är du nybörjare så välj bastimmar som är introducerande, är du mer tränad så ta de passen som har högre tempo och mer styrka! Välj efter förmåga och sen är det bara att testa sig fram :)
Jag känner en glädje men min träning som jag aldrig gjort förr, det är en mäktig känsla måste jag säga :)

Inga kommentarer: