torsdag 19 februari 2009

Energidipp a la afternoon!

Hej på er,

Sitter och väntar på att första tvätt omgången ska bli klar, sen ska nästa in...urhhhggg...
Har precis ätit en god pastarätt som lunch men sitter och funderar vad jag ska göra med min kalkonkassler som jag har i frysen, har ni något förslag på ett bra recept? behöver inte vara något lyxigt utan som lunch, middag eller vad som!
jag ska träna styrka/kondition idag, tror det blir rygg och biceps sen löpning eller crosstrainer.
Blir dock ofta trött när jag ska träna på eftermiddagen/kvällen nu när jag är van att träna direkt efter jobb vid lunchtid, rätt lyxigt faktiskt!
Jag tar ibland lite tillskott av Guarana till lunchen då jag tycker det ökar min energinivå så jag inte somnar efter lunch, tycker det har rätt bra effekt men man ska nog inte överdriva intaget!
Guarana kan jämföras med vid ett naturligt koffein men är betydligt snällare mot kroppen!
någon som har några andra bra förslag för energinivå ökning just på eftermiddagen?


2 kommentarer:

Mawiiina sa...

Hej Tess!
Kanske värt att testa, jag brukar oxå bli lite trötter på eftermiddagen. Sköt om dig!
Kram
Marina

Tess sa...

Hej gumman!
ja jag tycker det är bra, men det är för jag inte dricker så mkt kaffe heller som jag får hitta på andra lösningar :) trevlig helg på dig! /Tess