tisdag 3 februari 2009

Ett segt men bra träningspass :)

Så då var man hemma från att ha jobbat förmiddag och även besökt gymmet.
Idag blev det uppvärmning sen bröst/triceps och axlar. Jag kör effektiva pass med många set och reps, det känns som det ger mig mest, jag varvar dock ibland med färre set och reps och kör tyngre! styrketräning är något jag alltid tyckt har varit roligt, jag kör inte lika ofta som innan men jag vill gärna se resultat med min träning!

Jag tar ofta en proteindrink efter träningen för att musklerna ska kunna återhämta sig lite snabbare, sen äter jag ofta ett riktigt mål efter 1-2 timmar.

Favorit proteinet just nu är från styrkadirekt och heter Hy pro, smak Choko Nus. supergott blandat med mjölk! Deras bars är även super! , finns på styrkadirekt.se
ska prova vanilj nästa gång, någon som smakat vanilj eller andra smaker så skriv gärna och tipsa :)



/Tess

Inga kommentarer: