lördag 21 februari 2009

Hormoner och biverkningar

Ja då var det Lördag, vaknade med en huvudvärk som har varit igång sen igår kväll..:/ Har min lingonvecka nu så antar det är därför med. Ibland riktigt läskigt hur det kan påverka ens humör, jag blir ofta lättirritterad, tänker på allt från himmel och jord och analyserar hit och dit på tankar som inte ens är bra för mig....jag vill gå i ide den veckan men har man tid för det? svar nej....
Det är bara att kämpa på och försöka hålla humöret uppe, brukar varna pojkvännen för denna tiden, han uppskattar det men menar på att detta inte är någon ursäkt för att bli irriterad och ledsen för ingenting, skärpning!! haha säger jag, överta du mina hormoner under denna tiden så ska vi se vem som blir irriterad ;)

nu ska jag göra mig iordning för ett pass på gymmet, kanske kan balansera hormonerna lite men först till apoteket för att handla ipren, mina e slut!! :(
Ha en bra dag på er!
mvh Tess

Inga kommentarer: