onsdag 18 februari 2009

Hur kommer man i form?

Den frågan bombaderas säkerligen många instruktörer med varje dag och profiler inom hälsobranschen. Jag själv stod och funderade lite på det idag på löpbandet. Jag har haft en bra form när det kommer till styrka och kondition men när jag hade detta så hade jag för mycket fett på kroppen enligt mig själv, jag har även haft en rejäl viktnedgång men då utan träning och endast på grund av att jag la om tankar och bildade ett nytt förhållningssätt till att äta rätt. Så jag har ju faktiskt lite ett mål framför mig nu, dvs att komma i form genom att ha en bra grundstyrka och kondition och en kroppsstorlek som jag trivs med! men nu ska de båda matchas....förvirrande? nja kan tänka mig det men läs det igen så förstår du nog hur jag menar.
Ett mål för mig är att komma i form på båda planen men dock ej med tuffa dieter och fanatiska träningsprogram utan genom att träna och äta sunt!, funkar det? jag tror faktiskt det :)

häng på så får du se :)

Här är en bild från då jag tränade väldigt mycket men ändå hade en ganska hög vikt, tror jag vägde upp mot 70-72kg på den bilden, idag väger jag runt 60kg, hade dock mer muskler på denna bilden än idag kan jag meddela :)




/Tess

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej:-)

P&K