onsdag 25 februari 2009

När en vana blir en härlig vana :)

Idag har jag haft min vilodag, precis som igår....men det känns faktiskt som jag börjar få lite positiva biverkningar av bra kost och min träning. Vid tre tiden började energin spritta lite lätt i kroppen och jag motarbetade först signalerna på att kroppen ville röra på sig men sen gav jag med mig, tog på mig kläder och gav mig ut på en powerwalk varvat med löpning i cirka 50min :)
Vanorna börjar nu verkligen bli vanor och kroppen vill ha det som den har börjat vänja sig vid, ganska härlig känska måste jag säga :)
Jag har även bestämt mig för att styra upp kosten redan nu, jag äter som vanligt men försöker att hålla mig till bra val mestadels!

Nu börjar det hända saker minsann ...:)

Vill även tipsa om en bar jag är fullståndigt såld på just nu, bra som mellanmål och även ifall du känner för att äta någon gott men som ändå är bra för dig! :) de är dock rätt dyra men jag äter bara en halv per gång då de är väldigt kompakta och mättande!

//Tess


Inga kommentarer: