söndag 22 februari 2009

Söndagkväll...

Så då var helgen redan till ända, nästan :)
Fick till ett bra träningspass i lördags trots kasst humör, men träningen fick ordning på detta med, kvällen bestod sen av pizza och mys framför nya filmen seven pounds, bra men tung film!

Söndagen blev frukostbesök hos en tjejkompis till min pojkvän sen söndagsmiddag hos föräldrarna med semla till kaffet! ja man lever ju gott minst sagt! Men imorgon får man skärpa till sig lite igen! :)
Nu ska jag kolla lite på mitt arbete i sociologi och mysa med mina små vänner här hemma sen bir det nog tidig sänggång :)

Imorgon ska jag på en kostföreläsning på kvällen, ska bli intressant. Återkommer om detta imorgon :)
/Tess

mina sötisar :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! =oD Roligt att höra från dig tjejjan! Allt bra här! Träningen går riktigt bra nu, men pendlat fram och tillbaka en lång period pga tidsbrist och ingen energi. Har blivit singel efter ett förhållande på 4år. Känns riktigt bra att bo själv och bara tänka på sig själv. är vad jag behöver för tillfället. Hur har hon det själv?? Jag kämpar på med hästen. =o) Många kramar Anna