tisdag 10 mars 2009

Trångt på gymmet...

Ja det var det verkligen igår....:/

För att ens komma åt fria vikter så fick man stånga sig fram, så istället för att bli frustrerad valde jag att köra på de maskiner som var lediga, klarar inte av att vänta medans jag tränar.
Körde bröst/axlar och triceps , gick bra men fick aldrig kört igenom triceps tillräckligt tyckte jag, blev även 30min crosstrainer. Idag blir det matinköp och vila :)
Ett litet tips för dig som gillade kalaspuffar som liten, ni vet de små puffarna som klibbade ihopa så fint ;) köp dinkelpuffar, perfekt att ha i filen eller i muslin, blir lite deja vu känsla fast inte lika klibbigt dock :) Finns i risentas plocka själv avdelning lite överallt!





2 kommentarer:

Mawiiina sa...

Gillar inte heller när det är mycket folk och man får vänta. Har fått lite kläm på när det är mycket folk så jag försöker tajma in när det är lugnt =)

Må gott vännen!
Kram

Tess sa...

Ja jag brukar kunna träna efter lunch i vanliga fall men har blivit långa dagar nu så man har varit på gymmet kl 5, då e det tajt!!, kul du läser här tjejen, kollar in din med så fort jag hinner ;) Kram Tess