onsdag 4 mars 2009

Slöpropp!

Ja idag var jag en riktig slöpropp på gymmet, stod 30min på crosstrainern, sen körde jag lite slarvig styrka och sen gick jag hem besviken på mig själv. men jag hittade kragen sen som tur e, gick in till stan för att träffa en vän och gick hem så blev en 50 min extra motionsrunda sen istället för att ta bilen ;)

Kollade runt lite på nätet och hittade en bild på tjejen som gått ner grymt mycket genom programmet Biggest loser, såg henne även på Oprah för ett tag sen, måste säga att det är det största förändringen av en person jag sett på länge kroppsmässigt, men man undrar ju lite om hon tagit till något för att bli av med överblivet skinn som måste ha töjts då så hon ser väldigt tajt ut, absolut förståeligt om hon gjort det enligt mig! Jag är helt för skönhetsoperationer av dessa slag då det kan göra så mycket för en person som mår dåligt av något specifikt på kroppen och då det inte är något man kan göra åt själv.




Inga kommentarer: