fredag 13 mars 2009

Mitt krav, Badkar :)

Så, då har man städat lägenheten plus tömt balkongen på massa skit jag samlat där under vintern, "gömstället"
Nu blonderar jag håret lite, kände jag ville göra något för mig själv sen ska jag ut och kolla efter något snyggt på stan :) Jag är verkligen ingen modebloggare, har aldrig krävt mer av mina kläder än att de passar, är snygga och inte allt för dyra :) Sen tycker jag själv det är lite allmänt tråkigt att läsa om vad för märken man har eller ska köpa, vad det kostade osv, så därför blir det inte mkt sånt i min blogg...naj naj :)
Sen blir det träning, lusten har kommit tillbaka, wohoo :) och imorgon blir det puls pass på friskis :)

På söndag ska jag och pojken på visningar av lägenheter, mina krav är balkong och badkar, Gud ska veta vad jag saknar ett varmt bad ibland, det är ju helt underbart!!!
Ha en bra dag på er!!
/Tess



Inga kommentarer: