tisdag 24 mars 2009

Bedårande!

Ja då var det tisdag,
så, har avklarat jobb på förmiddagen och även handlat in lite mer matvaror, kylen är fylld.
Projekt att skärpa till kosten är igång :) Kommer även dra ner lite på styrketräningen nu under våren/sommaren och köra mer promenader, cardio på gymmet och jympa :) Tycker konditionsträning är ypperligt på våren/sommaren :)

Lite oroande är det dock med finanskrisen nu då även detta nått företaget där jag jobbar, tror jag sitter säkert men man vet ju aldrig :/
Fick även ett trist meddelande om en kollega som jag verkligen gillar, livet har verkligen sina vändningar! Men man får kämpa på, precis som vi alla försöker göra fast det ibland är sämre tider!

Hittade en så söt vovve jag vill mammsen ska ha, köper hon inte en får hon en i julklapp så har hon inget val...så bedårande :) Shih tzu .






/Tess

2 kommentarer:

Mawiiina sa...

Så söta!
Imon åker vi med vår bebis till veterinären, kulorna ska väck... =) För hans eget bästa då vi inte ska avla på honom.

Tove sa...

Jag gör tydligen tvärt emot dom flesta. Har tänkt att lägga mer fokus på styrkan ett tag framöver och dra ned kontition till kanske 2 dagar i veckan. Mätning på tisdag, sen smäller det!