tisdag 17 mars 2009

Före och efter bilder..

Ja det är väl alltid populärt :)
Här kommer en på mig, den är ca 2-3år gammal. Under denna period gick jag ner från ca 76kg till 68-69kg, jag är 1.64 cm , som mest har jag vägt 78kg, då var jag inte glad kan jag säga :/

Det tog tid för mig att hitta ett sätt att gå ner i vikt och kunna hålla vikten, det är praktiskt sätt lätt men ibland psykiskt svårt om man klyddar till det för sig själv.
Med stöd från familj och andra kloka själar fick jag ordning på mitt liv och min vikt!

Jag gick senare ner lite till då jag hela tiden strävade efter balans, vågen har sen dess stått på mellan 60-65 kg och där trivs jag bra :) väger nästan aldrig mig utan går efter kläder och vad spegeln säger :)

1 kommentar:

Anonym sa...

har du ingen nya bild när du gått ner till 60-65? hade varit skoj att se:) lycka till!