söndag 25 januari 2009

Time to get in shape!!

Söndag :)


En härlig söndag måste jag säga. Jag vaknade upp med min älskling och åt en god frukost med mitt hembakta bröd som fick bra betyg ;)

sen begav oss vi oss till våra gym, vi är fast beslutna att komma i riktigt bra form nu så det är bara att sätta igång, kul när man är två om det med.

Jag kommer köra en hel del tung styrka plus att jag kör några konditionspass mellan dessa. Jag har ett ungefärligt upplägg men kör mycket på lust och vad jag känner för just den dagen. Strikta schema är inget som passar mig utan vill känna mig för vad jag känner för just den dagen. Jag har tränat väldigt seriöst för ett par år sedan men har haft ett ganska långt uppehåll då träningen blev för stor del av mitt liv och nästan blev lite fanatisk, därför är jag noga med att jag håller mig till det jag mår bra av och som är balanserat, det har tagit lång tid för mig att finna ett förhållningssätt till träning och kost som är lagom men jag tror jag kommit en bra bit på vägen. Det är nog många som har svårt att finna något som är lagom, men det går bara man har tålamod och tänker förnuftigt.


Ha en fortsatt härlig söndag, nu ska jag in i duschen sen ska jag plugga lite avtalsrätt, mindre kul en söndag men ett måste :)
Den vältränade tjejen på bilden är Janna Lannerup en trevlig tjej jag lärt känna genom träningen som även blivit en god vän till mig :)


/Tess

Inga kommentarer: