onsdag 28 januari 2009

Ikväll är det skivstång som gäller :)

Godmorgon på er,

Idag känns det som att det kommer bli en bättre dag, jag känner mig mer energifull och positiv! som sagt, har en dag dålig har jag som filosofi att faktiskt acceptera det och låta den vara det, sen är det bara att vänta till nästa dag som förhoppningsvis blir bättre!

Ikväll ska jag på på skivstång, jag har varit väldigt mot pass innan, har inte känt att jag velat träna så inrutat men jag vet också att det handlat om att jag ofta velat genomföra min träning så snabbt som möjligt tidigare och har då inte velat lägga ner tid på att passa tider för pass, stretching som oftast ingår osv, men jag har en lite annorlunda inställning nu :)
jag tar mig tid att vara närvarande när jag tränar, inte bara träna för att ha tränat en timme...
skivstång tycker jag är en utmärkt träningsform att komplettera tung styrketräning med, du får mer konditionsträning och får använda hela kroppen lite mer, så har du inte testat så try it! :)


Ha en bra dag på er!
/Tess

Inga kommentarer: