fredag 23 januari 2009

Den perfekta hemmafrun :)



Hej på er,


det är fredag, jag skriver ett nytt blogginlägg då jag tog bort de andra. jag vill inte ha en speciell inriktning på min blogg utan skriva om det som intresserar mig och det kan skifta från dag till dag, år till år :)


idag är det en profil som "hemmafru" som lockar, mitt bröd står och jäser, ja mitt bröd!!! de som känner mig hade nog blivit lite chockade men så är det så snart ska det in i ugnen, resultat kommer senare. Min filosofi när det gäller matlagning och bakning är att det ska vara enkelt och gå snabbt. jag kommer säkerligen lägga upp recept och som sagt, simple and fast :)


Idag har jag valt ett recept från en sida jag gillar som heter n´life, där är många roliga recept och framförallt bra för hälsan :) nu ska limpan in i ugnen tomorrow får ni veta om det blev gott ;)


Här är en länk , enjoy :)






Inga kommentarer: