onsdag 28 januari 2009

All days are not good...

Hej på er,


Idag har jag haft en ganska så seg dag, min kropp och jag har varit trötta och jag har gjort det mesta med reservbatterierna, tror det beror på att jag var sjuk hela förra veckan och sen nu tränat rätt hårt. Men jag lyssnar på kroppen och ger den vila när den ropar efter det. Man läser ofta bloggar där alla har underbara dagar och allt e på topp men är det alltid så underbart?...detta är inte en sån dag men jag vet att imorgon kommer en ny dag så det är bara att göra sitt bästa :)


Just nu står maten på spisen, världens enklaste och godaste fiskrecept!!


Koka potatis med skivade morötter och dill.

Koka torsk

koka ärtor

Servera och häll över Felix fiskdressing!


Underbart gott och nyttigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman. Vilken mysig bogg! SJÄLVKLART får du länka till bulimifri!
Kram S